The best way to spend a weekend with 5-month-old is a little SPA getaway. In this post I want to share our experience at V Spa Hotel (the newest SPA hotel in Estonia).

Kad tev ir mazs bērns, bet tu vēlies ceļot, tad galamērķis ir jāizvēlas tā, lai visi būtu apmierināti un varētu izbaudīt atpūtu. Mūsu izvēle šoreiz krita uz Tartu, kas ir ļoti sasniedzamā attālumā, un jaunāko SPA viesnīcu Igaunijā - V Spa Hotel.


Man ļoti patīk tā sajūta paliekot nesen atvērtās viesnīcās, kad viss ir svaigs un jauns (kuram gan nepatīk šī sajūta?) Ceļojot ar mazo man ir īpaši svarīgi, lai viss būtu tīrs un svaigs. Šajā ziņā numuri viesnīcā V Spa ļoti patīkami iepriecināja. Īpaši skaista bija vannas istaba ar stikla sienu, kas deva iespēju sēdēt vannā un tikmēr skatīties, kā dēls pavada laiku ar tēti :)


Agrāk man kafijas automāts numurā noteikti nebija TOP lieta manā sarakstā, bet tagad, kad tu nezini, kad varēsi pāest brokastis, jo kādam tās būs jāpaēd pirmajam, tas ir kļuvis daudz aktuālāk. Kafijas automāts nozīmē - vismaz kafiju no rīta es izdzeršu :D


Viena no skaistākajām vietām viesnīcā noteikti ir terase SPA zonā. Es tiešām nevaru sagaidīt, kad varēšu tur atgriezties siltā un saulainā laikā, lai to izbaudītu uz visiem 100%, bet arī tagad bija jauki sēdēt siltā jacuzzi un skatīties pelēkajās debesīs.






Lai arī vēl mūsu dēls nevarēja izbaudīt visus priekus, kas SPA zonā ir paredzēti bērniem, un es pirmo reizi māmiņas statusā ievērtēju SPA zonu no tā, cik interesanti tur var būt bērnam, man šķiet, ka šis ir labākais piedāvājums bērniem Baltijas valstīs, jo tur tiešām ir daudz ko darīt un tas nav tikai bērnu baseins, bet daudz dažāda veida izklaides.



Mums tik ļoti patika SPA, ka atgriezāmies tur arī otrreiz pašā vakarā pirms slēgšanas, kad cilvēku bija mazāk, un viss bija īpaši skaisti izgaismots.


Brokastis arī, kā redzat, man ļoti patika :) Bet ja nopietni, tad tiešām plaša ēdienu izvēle, kurā, manuprāt, katrs atradīs sev kaut ko pa prātam.

Tā mēs izbaudījām laiku V Spa.

Noteikti atgriezīsimies, kad dēls būs paaudzies, lai izbaudītu visu, ko Tartu piedāvā bērniem. Manuprāt, tiešām ļoti laba vieta, ko apmeklēt mazā brīvdienu ceļojumā.