Pavisam nesen man bija lieliska iespēja sevi un savu sejas ādu palutināt ar kādu procedūru, par kuru jums vēlos pastāstīt. Es pat nestāstīšu visu to, ka garo ievadu par to, cik grūti jaunajām māmiņām reizēm mēdz būt ar brīvo laiku vai laiku šādām procedūrām, jo, lai arī tas nav tik vienkārši un prasa nelielu plānošanu, es piederu pie tām sievietēm, kuras neuzskata, ka skaistumkopšana būtu lieka laika tērēšana pat tad, ja ir citas lietas, ko darīt tajā dārgajās pāris stundās nedēļā, kuras vari veltīt sev.
Es biju veikusi vairākas ar skaistumkopšanu un labsajūtu saistītas procedūras, esot māmiņas statusā, bet sejas ādas procedūras pārsvarā veicu mājās, jo man pašai ļoti patīk vakaros nedaudz pameditēt ar visām tām pudelītēm, flakoniņiem un visa cita veida iepakojumiem vannas istabā. Bet tagad bija pienācis tas brīdis, kurš vienmēr pienāk, kad saproti, ka vajadzīga arī profesionāļu palīdzība un ka mana āda ir pelnījusi īpašas rūpes, jo, kā jūs drošvien nojaušat vai zinat pēc pieredzes, tad grūtniecība, hormonālās izmaiņas ķermenī, stress, bezmiegs, utt. sejas ādas stāvoklim par labu nenāk.


Šoreiz vēlējos pamēgīnāt kaut ko jaunu un sava ierastā kosmetologa vietā izvēlējos Institut Esthederm piedāvātos pakalpojumus. Ienākot Institu Esthederm telpās, es sajutu, ka esmu īstajā vietā un šī ir lieliska vieta, lai pavadītu pāris stundas sevis palutināšanai. Īpaši interesantu manu apmeklējumu padarīja tas, ka līdz šim nebiju pazīstama ar ne vienu no Institu Esthederm produktiem.


Nedaudz vairāk kā stundas laikā kosmetoloģe Jekaterina mani iepazīstināja un uz manas ādas izmēģināja diez gan daudz dažādus Institu Esthederm produktus. Manu sejas kopšanas programmu sākām ar OSMOCLEAN Gentle Deep Pore Cleanser, kuru šobrīd lietoju arī mājas apstākļos un kurš arī ir vislielākais mans šī zīmola atklājums. Ļoti neparasts produkts, ar kuru tiešām iespējams veikt ļoti dziļu, bet tajā pat laikā ļoti saudzīgu attīrīšanu. Šobrīd šo produktu lietoju apmēram 2 reizes nedēļā.
Nākamais solis bija OSMOCLEAN lobošā maska, kuru, kā man pastāstīja kosmetoloģe Jekaterina, sauc par franču pīlingu. Par šo produktu arī varu teikt, ka ļoti pamanāms un spēcīgs rezultāts, bet sajūtas uz ādas ļoti vieglas un saudzīgas. Arī šo produktu tagad lietoju mājas apstākļos un parasti 1-2 reizes nedēļā.
Es biju vairāk nekā pārsteigta, redzot savu sejas ādu pēc visa procedūru kompleksa, jo man ir diez gan liela pieredze līdzīgu procedūru veikšanā un reti rezultāts pēc vienas procedūras ir tik pamanāms, acīmredzot attiecīgie produkti deva nepieciešamo enerģijas devu manai nogurušajai ādai. Es noteikti iesaku tos, kuri šaubās, kuri produkti būtu piemēroti vai kāda ir to iedarbība, apmeklēt Institut Esthederm, lai parunātu ar pieredzējušajiem kosmetologiem un ideālā gadījumā arī izmēģināt kādu no piedāvātajām procedūrām.
Es man veikto procedūru gaitā ļoti novērtēju kosmetoloģes Jekaterinas atbildes uz manis uzdotajiem jautājumiem, jo man ļoti patīk pilnībā zināt visu, kas tieši tiek darīts ar manu ādu kā arī par izmantotajiem produktiem, to sastāvu utt. Kosmetoloģe sniedza vairākus padomus, kuri man šķita ļoti argumentēti un pamatoti, tādēļ noteikti tos ņemšu vērā un izmantošu savas sejas kopšanas rituālos.


Šie ir man piemeklētie sejas kopšanas rutīnas produkti, kurus šobrīd lietoju jau 2 nedēļas un ar ilgtermiņa novērojumiem noteikti padalīšos citā bloga ierakstā, bet, kā pēdējo no produktiem, kas mani pārsteidz vēlos minēt Intensive līnijas propolisa serumu, kas ir paredzēts problemātiskai ādai un ievērojami to nomierina, mazinot iekaisuma procesus. Šo produktu var lietot gan no rīta, gan vakarā, bet es to izvēlos lietot tikai vakarā dažreiz vienu pašu, dažreiz kopā ar šīs pašas līnijas propolisa krēmu. Šobrīd tiešām serums ir ievērojami ietekmējis manu problemātiskās ādas stāvokli, kas bija īpaši pasliktinājies visu pēc grūtniecības hormonālo pārmaiņu iespaidā.