Ir pagājis tieši pusgads kopš manā matu kopšanas produktu plauktiņā ir tikai Schwarzkopf Professional Bonacure līnijas produkti. Esmu paspējusi izmēģināt produktus no 3 Bonacure līnijām un, ja jau pēc pirmajiem mēnešiem man šķita, ka nekas labāks par Moisture Kick līniju nevar būt, tad tagad esmu atklājusi pāris produktus no citām līnijām un izveidojusi saviem matiem ideāli piemēroto kompleksu.

Tagad ziemā, kad nevaru lietot Moisture Kick līniju hialuronskābes dēļ, par manu mīļāko šampūnu ir kļuvis šis Volume Boost. Lai arī man vienmēr matiem gribas papildus apjomu, jo kuram gan negribas? Es parasti esmu ļoti skeptiska pret šampūniem, kas sola apjomu, jo vēl neviens līdz šim maniem super smagajiem un biezajiem matiem tādu redzamu efektu nebija sniedzis. Šis šampūns maniem matiem piešķir apjomu ne tikai uzreiz pēc izžāvēšanas, ber vēl 2 dienas pēc mazgāšanas, kas ir tiešām liels atklājums

Katru apmēram otro mazgāšanas reizi uz ilgāku vai īsāku brīdī palutinu matus ar šo Keratin Smooth līnijas masku, kas lieliski nogludina matus un pēc žāvēšanas tie gandrīz vispār nespurojas.

Sausiem matu galiem šis ir lielisks produkts, jo tas nepadara matus smagus. Man bieži vien pēc šādu produktu lietošanas ātri vien mati paliek netīri un gribas tos ātrāk izmazgāt, bet vismaz man nevienu reizi pēc šī produkta lietošanas nerādās tāda sajūta.

#BelieveInConfidence